Sunday, July 8, 2007

080707

בחלום אני בעבודה ומקבלת מתנה ליום ההולדת מהקולגות שלי, את המתנה הכינה אינגה, והיא נותנת לי אותה, אלו כרטיסים מוזרים עם השם שלי שכאילו מתארים את העתיד שלי וכתוב שם שהתחתנתי עם אימקה (שהיא בכלל חברה שלי ולא גבר), בכל מקרה הכרטיסים מעצבנים אותי ואני לא מבינה איך הם חושבים שזו מתנת יום הולדת טובה. אני מתלוננת למישהו על הכרטיסים ואינגה שומעת אותי בטעות וממש כועסת עליי, מסתבר שהם תיכננו הרבה יותר מעבר לזה.

בכל מקרה, אני יורדת עם מרקוס למרתף של המשרדים (אין כזה דבר) ויש שם ארגז מלא תאנים! והמון המון פירות (זה בגלל שהיינו בשוק על הבוקר היום) ואני כל כך רוצה תאנים! אני גונבת תאנים (שמה בכיס) ושנייה אחר כך אומרת לעצמי "זהו, הלך עלייך, יש כאן מצלמות אבטחה". אבל העיקר שהיו לי תאנים.

בשלב מסויים אני מנקה מדרגות ונועה אומרת לי שאמא שלה אמרה לה לברר את מזג האוויר ואני אומרת לה שמזג אוויר זה לא דבר קבוע שניתן לחיזוי מדוייק ותמיד יש יוצאי דופן.

No comments: