Wednesday, July 4, 2007

040707

חלק ראשון:

בחלום אני שוב עובדת בברגר קינג, כנראה בסניף של אילת. אני עובדת עם שלושת העובדים הכי אהובים עליי, רק את אחד מהם אני זוכרת מהחלום-אלעד- אבל יודעת שהשאר שם. יש לנו לחץ איום אבל הלקוחות נחמדים ולא צורחים כרגיל. בשלב מסויין אני רוצה למזוג קולה קטנה ומגלה שהכוסות של השתייה לילדים הוחלפו בכוסות של איזה סרט חדש שכנראה אנחנו מיחצנים, הבעייה היא שהסרט עוד לא יצא למסכים ולאף אחד אין מושג מה זה. אני מגלה שכל הצעצועים לילדים הם מהסרט ומסרבת לתת צעצוע לאמא של ילד שמתעקשת שהוא מחאוד רוצה את הצעצוע הזה. אני אומרת לה שמכיוון שלא נערה עוד הצגת בכורה לסרט אני לא רשאית למכור כזה צעצוע.

חלק שני:

אני הולכת לאודישנים לאיזה קמפיין דוגמנות, יש טור ארוך מאוד של בנות שנמשך לאורך מספר קומות, אני בכלל לא ממצמצת ועוברת על פני כל הבנות, נגשת לראש הטור פותחת את הדלת ונכנסת פנימה. יושבת שם האמא של הילד מהחלק הראשון, אני מוציאה את הצעצוע ואומרת לה "מצד שני לא ממש אכפת לי אם הסרט יצא או לא". היא מאוד נחמדה אליי, אני מספרת לה על הטור הארוך של הבנות בחוץ שעושות מהומות (צועקות ורבות אחת עם השנייה). היא מבקשת ממני לצאת ולחכות בראש טור והיא תקרא לי. שאני יוצאת כל הבנות חושבות שהתחיל האודישין אבל אני מסבירה שתיכף הוא יתחיל. בנתיים יש בחוץ הרבה רעש והאישה האחראית יוצאת החוצה ומדברת עם הבנות, היא מראה להן עציץ קסם מיוחד שגודל במהירות ואומרת להן שהיא קנתה אותו ממני ומאחותי (היא אמרה את השמות שלנו כאילו כולן יודעת מי זו אחותי ומי זו אני). אני מחייכת בהתנשאות כי עכשיו כולן יודעות שהיא מכירה אותי.

חלק שלישי:

אני ישנה במטוס שאני אמורה לצנוח ממנו, הכל מחובר והחבר של בת דודה שלי (שהכרתי שהייתי באנטוורפן) מעיר אותי ואומר לי שתורי לקפוץ, אני בהיסטריה. אני לא רוצה לקפוץ לי, הפחד מכרישים מכה שנית ואני לא מפחדת מהצניחה אלא מהקפיצה מעל הים. הוא מתעקש שהגיע תורי ואני מכסה את הראש בשמיכה. אני חושבת שבסוף צנחתי אבל לא לים.

חלק רביעי:

יש מסיבה גדולה של הרבה אנשים עשירים בחוף הים, היא בלילה, אני לא ממש מכירה את החוף אבל מבינה שזה בחוף מאוד יפה וקסום. אני כל הזמן תוהה למה אני במסיבה הזו ומה בעצם משיקים בה אבל לא שואלת שאלות. אני מכירה הרבה אנשים במסיבה ובשלב מסויים לוקחת את הסלולרי שלי מלוקר שהיה בחוף ומגלה שהיו לי 9 שיחות שלא נענו ממספר לא מוכר, אני בטוחה שזו ש' ושואלת אותה, היא אומרת שהיא התקשרה רק פעם אחת, ואני מנסה לחשוב מי התקשר 8 פעמים נוספות.

חלקים לא ברורים:

אני רואה את סרט מסיבת הסיום של התיכון עם המנהלת שאני שונאת אבל לא מבינה להמ אני רואה את הסרט ומי צילם אותו ולמה זה מעניין אותי.

אני מתקשרת למישהי שאני מכירה מגיל מאוד צעיר אבל משום מה מגיעה לחבר טוב של ההורים שלי שתמיד אהבתי ולא מבינה איך יש לי בכלל את המספר שלו ולמה הגעתי אליו.

No comments: