Wednesday, July 18, 2007

180707

חלק ראשון:
אני עם הכיתה שלי, או לפחות עם חלקה, אני מדברת עם כמה תלמידות שמאוד אהבו אותי ויודעת שבקרוב אצטרך לומר להן שאני לא נשארת איתן לשנה הבאה. אנחנו נמצאות באיזור של בית הספר היסודי שלי. בשלב מסויים אין לי ברירה ואני אומרת להן שאני עוזבת תוך כדי זה שאני בוכה כי אני לא רוצה להשאיר אותן לבד. (על רקע העובדה שהכיתה שלי לשעבר פורקה עקב התנהגות חריגה ביותר)

חלק שני:
אני עובדת במועדון לילה שעובר שיפוצים, אני אחראית על המועדון או משהו בסגנון והולכת לראות איך מתקדמים השיפוצים. הדלתות למועדון סגורות ואני דופקת על קלתות הזכוכית שיתנו לי להכנס. המועדון כמעט גמור, יש המון המון וילונות אדומים וכל מיני רהיטי קטיפה אדומים וזה נראה קצת כמו אולם קולנוע ישן. אני זוכרת שאמרתי למישהי שהיא תצטרך לסנן את הנכנסים למועדון וגם שמנעתי כניסה משלושה חבר'ה צעירים שניסו להתפלח למועדון, הם התלוננו שהכיתי אותם (מה שכמובן לא היה נכון). הסברתי להם שהם צעירים מידי.

חלק שלישי:
אני עם אלון שעובד איתי, אנחנו בים ומעלינו עוברת פתאום אוניית קונטיינרים בשמים! האונייה נראית כמו משהו שלא ראיתי בחיי, היא ענקית ענקית ענקית ולא בנוייה כמו אונייה רגילה אלא כמו חללית אונייה, עם קונטיינרים. אני בהיסטריה טוטאלית שהאונייה תקלוט שהיא אונייה ותפול לים ואז היא תפול עלינו (היא ממש עצומה בגודלה), אלון אומר לי משהו בסגנון "ראית איזה אוניות אני קונה?" אני זוכרת שהאונייה חלפה מעלינו ולא יכולתי להוציא מילה מהפה מרוב הלם.

No comments: